štvrtok 10. januára 2013

Art feeds my soul

Keď mám čo i len trošku voľného času tak si rada odbehnem na vernisáž! Hlavne teda ako fotograf udalosti, ale sú to veru príjemné akcie. Ako ste natom vy? Chodíte radi na výstavy umenia, ak áno môžete mi nejaké aj odporučiť ;) 
TRANSLATION: When i have even little free time i really like to go on art vernissage. What about you, do you like to visit art exhibitions?

 Blouse-Gate, pants-New Yorker, bag-F&F, necklace-H&M, belt-Pull and bear, hat-C&A, shoes-Mixer





18 komentárov:

  1. super kočka a detaili su skvelé !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten klobúčik ti neskutočne pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super košile, pořídila jsem si ji taky a miluju ji!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mas krasnu koselu.. ja chodim na umelecku skolu na malbu.. takze chodim na vystavu velmi rada :)tych vystav na slovesku nie je vela..asi najviac ich najdes V BA :) ale teraz bude aj prieskum na VSVU, takze tam je umenia az az :)

    Dievcata mate radi netradicne GIVEAWAY: TU

    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. wow celé je to krásne a tie vlasy su super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tá košelo blúzka je uplne super, tiež som si ju chcela kúpiť ale nesedela mi veľmi :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. moc hezký outfit :)
    já bych na vernisáže tako moc ráda chodila, bohužel však v mém okolí je jich velmi málo.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tam som boolaa <3 !! skoda, ze sme sa nestretli!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to faakt?? no ja som tam bola cca hodinku lebo som sa ponahlala, ale teba by som si tam urcite vsimla! :D sme sa minuli...skodaaa

      Odstrániť
  9. ta kosielka je pekna, tiez som nad nou rozmyslala :)

    ja by som rada na vystavy, ale povacsine za to nikto z mojho okolia nechce platit, tak nemaam s kym ist a sama ja nerada :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. mega košielka :) celé je to mega :) na výstavy by som tiež rada chodila no u nás sa nekoná nič. musím za tým cestovať do iných miest :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tú košeľu v gate obzerám už asi pol roka, vyzerá na tebe super, pekná kombinácia ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. áno áno áno. sledujem.. úžasný blog, úžasný štýl!

    OdpovedaťOdstrániť