streda 5. marca 2014

Collaboration with Ushy.té


Kedže sa vám páčil minulý post z Backstage fotenia, mám pre vás ďalší a ešte aj mám viac v zálohe ;) Začiatkom tohto roku v januári som nafotila pre Johanku z Ushy.té jej kolekciu pre ženské publikum, ale samozrejme aj páni si môžu zgustnúť na pánskych košeľách a rôznych štýlových motýlikoch. 
Všetký jej veci nájdete na sashe . 
Pre mňa to bola veľmi príjemná spolupráca a celkom aj vtipná kedže som doslova lozila a štverala sa s foťákom po jej gauči aby som mala dobrý uhol :D A tu je už výsledok, nech sa páči!

In january this year i had the pleasure to collaborate with Johanka from Ushy.té and take photos of her collection. It was really nice and funny day :)
Its mainly for girls but even men can find something for themselfs, you can see all her clothes that are for sale on sashe.

analog photography, mua - Mischel double W











Prvý-krát som sa spoznala s Johankou na točení videa s jej kolekciou na ktorom tvoril veľmi šikovný kolektív. V ten deň som líčila a upravovala modelky. Bol to pre mňa naozaj skvelý zažitok! Žiaľ nemala som pri sebe žiadny foťák čo doteraz nesmierne ľutujem, ale tak aspoň nejaké tie fotky zdieľam z mobilu :) 
Hotové video nájdete TU takže si ho určite pozrite!! -to je rozkaz :D

First time i met with Johanka was for filming a video with her fashion label, i did the make-up for the models. It was a great experience to work with such creative and talented young people. 
You can watch the finished video we made HERE - thats an order! :D 

*****BONUS : BACKSTAGE*****





1 komentár: