utorok 8. septembra 2015

Niki in MAROSBARAN - XIII Card look - mbpfw 2015


Ako už možno viete aj podľa spamu na mojom facebooku, bola som fotiť pre Fashion MAP na fashion weeku v Prahe :) 
V skratke: bolo fakt mega! A ešte predtým ako začnem  postovať backstage a prehliadky je tu outfitový post. 
Nie mňa, ale modelky Niki s ktorou sme boli na prehliadke študentov ako hostia návrhára Maroša Barana. 
Práve od neho je celý jej look z kolekcie XIII Card. S Marošom som spolupracovala na fotení už v minulosti ako vizážistka a odvtedy som fanúšikom jeho tvorby do ktorej dáva vždy viac. 
Jeho kolekcie sú doslova umenie, ktoré nesú príbeh a vždy je súčasťou prehliadkou aj performance ktorá vás nenechá chladnými. 
Aspoň mňa nie. Je to zážitok, nie ako len pozerať na nové handry ktoré modelky odprezentujú. 
Fotky z jeho prehliadky sa určite ešte objavia. Tešte sa! ;)




analog photography: Mischel double W (me)
model: Niki
event: MBPFW 2015 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára