nedeľa 29. mája 2016

Sweet like a BON BON


Návšteva ateliéru talentovanej dizajnérky Lenky Sršňovej, to je ako vstúpiť do pestrofarebnej krajiny zázrakov, ktorá srší veselou náladou. 
Ja osobne som nevidela viac farieb pohromade čo sa týka slovenskej módy ako práve u nej. Jej kolekcie sú svieže a hravé, čo prináša taký optimistický závan nielen do šatníka, ale aj do normálneho života. Veď asi keď si človek oblečie kúsok zo sladkej kolekcie BON BON, nebude sa predsa mračiť. Pomaly ale isto sa svetlé farbičky objavujú aj u mňa, aj keď predsa ´black is black´. Niekedy sa však človek potrebuje akoby ´odťažiť´. Neviem ako vy, ale ja sa obliekam aj podľa nálad. 
S čiernou som v bezpečí a keď mám chuť a odvahu na farby, neodolám. Tieto šaty ste mohli konkrétne vidieť aj na úplne novom vizuáli módneho podujatia Fashion LIVE! 2016 na rozkošnej modelke Vanesse Mayerovej. Oficiálna téma -Pop skvelo sadla aj s výhernou kolekciou Lenky :)
Za tieto krásne fotečky sa chcem ešte spešl poďakovať fotografke Alex, s ktorou vždy nesmierne rada spolupracujem na editoriáloch ako makeupartist :* 

Photo: ALEX KIŇOVA  
Model, muah, styling: Mischel double W (me) 



1 komentár:

  1. Lenka mám naozaj krásne kúsky keď sledujem jej FB page nikdy a neviem vynadívať na tie fotky a to nehovorím o tom keď som vecičky videla naživo :) inak keď som pri tom tak som na Urban Markete videla a musím povedať máš neskutočne krásne tie vlasy, ešte krajšie ako na foto...fakt ti to sekne :) ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť