piatok 6. mája 2016

The magical details


Náhodné fotenia sú niekedy tie naj a môj veľký vďak patrí Welin za parádne fotečky aj napriek jej busy schedule :) Tieto olivovo zelené šaty mi ušila skvelá osôbka Miška Guthová, s ktorou
sa poznám od strednej a momentálne študuje textilný dizajn na VŠVU. Plánovala som šaty nosiť ešte s ryšavými vlasmi, ale musím uznať, že sa mi kombinácia bielo/blond páči viac. Preto je aj premiéra v nich až teraz :) Úprimne, moc neinklinujem k zeleným odtieňom všeobecne, ale táto farba olivovej si ma získala. No a perfektne sa hodil aj skvelý backpack s potlačou kôry stromu od slovenskej značky Puojd. Šikovný v akurátnej veľkosti sa doň zmestia všetky moje potrebné veci. V poslednom čase uprednostňujem formu ruksakov a backpackov pred kabelkami, ani neviem kedy som naposledy nejakú mala. Moja hlavná podmienka je aby sa mi tam zmestil foťák a líčidlá, plus mala som voľné ruky :) 

This stunning olive green dress was made by my dear friend Miška Guthová. She is a student in textil design at VŠVU. I originaly planned to wear itwith my ginger hair color, but honestly find this blond/white better :) It fits perfectly with my backpack from slovak brand Puojd, that has a tree bark print on the textil. I usually dont unclude and wear the color green, but somehow i fell in love with this olive shade. Big thanks also to Welin for this lovely photos even though she had a busy schedule :)

Photography : W E L I N
Dress : Michaela Guthová
Backpack : Puojd











1 komentár: