štvrtok 7. júla 2016

Streets of Maastricht with Petra Kubikova


Nádherný Maastricht! 
Som rada, že som mohla zažiť túto cestu s dizajnérkou Petrou Kubíkovou, ktorá odprezentovala svoju novú kolekciu connectedDISconnected na holandskom FASHIONCLASH festivale 2016. 
Počasie počas nášho pobytu bolo nevyspytateľné a preto som bola v siedmom nebi keď ma Petra obliekla do outfitu z práve jej novej kolekcie ! Som veľkým fanúšikom Petrinej tvorby a rovnako rada s ňou aj spolupracujem s líčením. Niet nato pracovať s kreatívnymi ľuďmi. :)

I was so happy to come to Maastricht with designer Petra Kubíková. She presented her new collection at FASHIONCLASH Festival called connectedDISconnected and i had the pleasure to wear one of her outfits. I always love to collaborate with creative people like her. 

Thanxs Alexandra Balisová for photos !
Dress & coat by designer Petra Kubíková from collection connectedDISconnected 
Place - Netherland - Maastricht





1 komentár: