nedeľa 17. júla 2016

Trip to Banská Štiavnica


Zamilovala som sa do Banskej Štiavnice! 
Naposledy som tam bola pred tuším 4 rokmi cca a  musím povedať, že ešte viac opeknela. 
Som tak rada že som mohla spojiť robotu(líčenie svadby) s výletom a so Simou sme si po dlhom čase užili kúsok voľna a času na pokec. Konečne vypnúť od všetkého a vyvetrať si hlavu. Cítili sme sa ako na dovolenke :) 
Plánovala som sa aj kúpať, ale to sme už nestihli kedže sme sa veľmi rady túlali po meste. 
O serpentínach ktoré doň vedú pomlčím :D Bola to sranda a strach zároveň hh. 

I was so happy to visit Banská Štiavnica after almost 4 years. I love this city, it honestly so pretty :) Finaly me and Sima were able to relax and have a break from everything. This was the needed one day holiday. 

Place: Banská Štiavnica (Slovakia)
Analog photography: Mischel double W













1 komentár:

  1. Štiavnica je pre mňa najkrajšie slovenské mesto :) fotky sú krásne, super výlet ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť