nedeľa 16. októbra 2016

My Photo book full of creativity


Vždy pri pomyslení na tlač fotografií sa o nadšení z mojej strany hovoriť nedá. 
Sama som bola už toľko krát sklamaná ako nepekne boli výsledne fotky vytlačené. 
Iný odtieň, farby, deformácia, zlý papier, no niekedy ťažko ešte keď v každej tlačiarni pýtajú odo mňa inú kvalitu a formát fotiek, sú neochotní a keď sa mi výsledok nepáči ešte sú aj nepríjemní. 
Moja diplomová práca, korú som vám dávnejšie ukazovala bola vytlačená pekne, ale tiež sa tam našli nedokonalosti (fľak rovno na tvári modelky). Preto som bola až nadmieru prekvapená keď mi prišla foto-kniha zo Saales-digital.cz . Fotky vyzerali
ešte lepšie ako v počítači a unesená som ostala aj z kvality papiera a obalu knihy. Stiahla som si program kde som si bola sama pani a pekne upravila obsahovo knihu fotkami. Plánujem do nej ešte ručne písať preto sú niekde nelogické biele medzery :) Úprimne, po toľkých sklamaniach si budem pravdepodobne nechávať tlačiť veci už len tu lebo kvalita je pre mňa najdôležitejšia a knižka mi urobila nesmiernu radosť pretože vyzera fakt výborne.

PHOTO-BOOK by my Make-up, hair & Styling work - Mischel Warenits (me)











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára