pondelok 31. októbra 2016

PETRA KUBÍKOVÁ - connectedDISconnected at Fashion LIVE! 2016

 photo Welin , model Natália Muchová

Ako som už v poste predtým spomínala, aj s talentovanou dizajnérkou Petrou Kubíkovou zdieľam ateliér a tak som mohla vidieť ako sa kolekcia connectedDISconnected menila z návrhov na reálne odevy. Petra dokonale dotiahla celý koncept a styling. V holandskom Maastrichte som totiž bola s ňou na módnom festivale Fashion Clash, kde zažila svoju premiéru. Jej outfit som si odskúšala TU. :) Avšak na Fashion LIVE! 2016 sa predstavila aj slovenskému publiku a s kolekciou, ktorá bola
do najmenších detailov perfektne premyslená. Pribudli zaujímavé kúsky a tak sa veľmi rýchlo a kvalitne rozrástla. Žiaľ prehliadku som nevidela, kedže som bola v backstage a prezliekala som sa z odchodenej prehliadky pre Barboru Kubi. Ale výsledné fotky a atmosféra v backstage to len potvrdzuje. :) 

Nová kolekcia connectedDISconnected inšpirovaná japonským mestom Tokio poukazuje na prísnu geometriu, moderné veľkomesto a betónovú džungľu. Zároveň rozpráva príbeh človeka, ktorý sa ocitol sám a opustený vo veľkom dave. Pocit samoty človeka vyjadrujú doplnky pozostávajúce zo starých telefónnych slúchadiel a odstrihnutých špirálových káblov. V Petrinej tvorbe nachádzame štylizáciu tvarov, jednoduchosť a ľahkú kombinovateľnosť. Dôležitým faktorom je materiál a jeho vlastnosti, ktoré určujú výslednú podobu celého odevu. V roku 2013 získala Petra Kubíková cenu Best Fashion Graduate a za kolekciu Skrytá realita si odniesla na Fashion LIVE! 2015 cenu Fresh Designer . 

Backstage photos by WELIN
Fashion designer Petra Kubíková







*****
Catwalk photos by Ivinka Pivinka













Catwalk photos by Ivinka Pivinka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára